اینترنت بانک همراه دی | day bank

اینترنت بانک همراه دی
2 نظر
5.0
تعداد دانلود
+2K
بار
هزینه
رایگان
دسته بندی
حجم
0
MB
نسخه مجاز IOS
9
به بالا
نسخه
1.0
نسخه Native
نسخه pwa

توضیح

موبایل بانک دی برای ios امکان دسترسی آسان به خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق آیفون را برای مشتریان بانک دی به وجود آورده است.

اپلیکیشن موبایل بانک دی برای آیفون با قابلیت کاربردی بسیار آسان و با ایجاد فضایی امن برای انجام عملیات مالی، این امکان را به مشتریان بانک دی فراهم کرده است تا در تمام طول شبانه روز بتوانند به کلیه حسابهای خود دسترسی داشته باشند.

مشتریان این بانک می‌توانند بسیاری از عملیات بانکی خود را به آسانی و تنها با در دست داشتن آیفون خود انجام دهند. خدمات بانکداری الکترونیکی توسط همراه بانک دی برای ios به صورت شبانه روزی به مشتریان خود ارائه داده می شود.. بنابراین مشتریان برای انجام تواکنش های بانکی محدودیت مکانی و زمانی نخواهند داشت.

همراه بانک دی برای آیفون خدمات های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان‌ به انتقال وجه، مشاهده موجودی و صورت حساب، پرداخت اقساط، جرایم رانندگی و پرداخت قبوض و نمایش شعب بانک بر روی نقشه اشاره کرد.

برای استفاده از خدمات اینترنت بانک دی برای ios کاربران باید با مراجعه حضوری به بانک و فعال سازی همراه بانک قادر به استفاده از حساب خود خواهید بود. سپس با نصب اینترنت بانک دی برای آیفون بر روی گوشی همراه خود می‌توانید به خدمات بانکداری الکترونیکی دسترسی داشته باشید.

نظر و امتیاز

5.0

از 2 امتیاز

1399/7/15 21:38

دمتون‌گرم👌🏼👏

1400/11/13 16:12

عالییی👌🏻

پشتیبانی

تلفن : 02128930

وب سایت : http://www.bank-day.ir/