همراه‌بانک قرض‌الحسنه مهر ایران | Mehriran | Mehr Mobile Bank

مهریران | همراه‌ بانک مهر ایران
12 نظر
3.1
تعداد دانلود
+29K
بار
هزینه
اشتراکی
دسته بندی
حجم
55
MB
نسخه مجاز IOS
11
به بالا
نسخه
7.6.1546
نسخه Native
نسخه pwa

توضیح

برنامه همراه بانک مهر ایران برای ایفون همانند دیگر همراه بانک‌ها در راستای ارائه خدمات بانکی به کاربران خود فعالیت می‌کند، این همراه بانک خدمات مختلف بانکی را ارائه می‌دهد که به بررسی آنها می‌پردازیم

افتتاح حساب غیر حضوری

با استفاده از دانلود و نصب همراه بانک مهر ایران شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک حساب خود را باز کرده و از خدمات مختلف بانکی استفاده کنید، در صورتی که از کاربران آیفونی هستید تنها کافیست همراه بانک مهر ایران ایفون را از سیب ایرانی نصب کرده و به صورت غیر حضوری مراحل افتتاح حساب را انجام دهید، در این مرحل نیاز است که مدارک مورد نیاز را ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن حساب و اطلاعات شما تایید شود، در نهایت کارت بانکی شما به صورت رایگان به ادرس شما ارسال خواهد شد.

امکان دریافت رمز دوم کارت بدون نیاز به عابربانک و خودپرداز

یکی از مزایایی که با دانلود این همراه بانک به شما ارائه خواهد شد قابلیت دریافت رمز دوم کارت بدون نیاز به استفاده از عابربانک و خودپرداز است، شما می‌توانید تمامی رمزهای کارت بانکی خود از جمله رمز اول و رمز دوم را به صورت غیر حضوری تغییر داده و به آنها دسترسی داشته باشید.

مسدود کردن کارت

یکی از حیاتی ترین امکانات این برنامه قابلیت مسدود کردن کارت بانکی در کمترین زمان ممکن است، در مواقعی ممکن است کارت بانکی خود را فراموش کنید و در دسترس شما نباشد، از طریق این برنامه می‌توانید در کمترین زمان و تنها با استفاده از برنامه به صورت آنلاین کارت بانکی خود را به صورت موقت یا دائمی مسدود نمایید.

خرید شارژ و اینترنت

این برنامه همچنین به غیر از خدماتی بانکی که ارائه می‌دهد جهت راحتی کاربران امکاناتی همچون خرید شارژ مستقیم و غیر مستقیم و همچنین خرید بسته‌های اینترنت را برای کاربران فراهم کرده است، شما می‌توانید از طریق همراه بانک مهر ایران IOS برای سیمکارت خود شارژ مستقیم و غیر مستقیم خریداری کرده و همچنین بسته‌های متنوع اینترنت را از طریق همین برنامه خریداری کنید.

انتقال وجه

از مهم ترین امکاناتی که کاربران بیشتر با آن سر و کار دارند انتقال وجه و کارت به کارت است، این برنامه به شما امکان می‌دهد تا انتقال وجه به صورت داخلی، شتابی، ساتنا، پایا و پل را انجام دهید.

مشاهده موجودی و دریافت گزارش

در بسیاری از مواقع داشتن یک برنامه برای اینکه بتوانید حساب خود را بهتر مدیریت کنید لازم است، از طریق این برنامه شما می‌توانید حساب بانکی خود را با جزییات کامل مدیریت کرده و از تراکنش‌های بانکی خود اطلاع داشته باشید.

 

این برنامه همچنین به غیر از امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد از طراحی کاربری خوبی برخوردار است که به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان عملیات مورد نیاز خود را انجام دهید. 

 

 

سوالات متداول دانلود همراه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

  • برای دانلود برنامه همراه بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران نیاز به خرید اشتراک سیب ایرانی دارم؟ در صورتی که قصد دارید نسخه ویژه این برنامه بدون محدودیت را دانلود نمایید باید ابتدا اشتراک سیب ایرانی تهیه نمایید، اما برای دانلود نسخه وب این برنامه نیازی به خرید اشتراک سیب ایرانی نیست.
  • برای استفاده از خدمات اپلیکیشن همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران نیاز به اتصال اینترنت دارم؟ بله، برای اینکه بتوانید از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنید نیاز است به اینترنت متصل باشید.
  • اشتراک سیب ایرانی تهیه کرده‌ام، برای دانلود همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران نیاز به پرداخت هزینه جداگانه دارم؟ خیر، در صورتی که اشتراک سیب ایرانی تهیه کرده‌اید، می‌توانید هر دو نسخه این برنامه را دانلود نمایید.

نظر و امتیاز

3.1

از 12 امتیاز

1399/9/6 19:49

ممنون عالی

1399/8/15 12:46

مرسی خیلی عالیه

1400/5/13 06:24

بسیار روان و عالی

پشتیبانی

تلفن : ۰۲۱-۴۳۲۲

وب سایت : https://www.qmb.ir/